KALİTE POLİTİKAMIZ
Sağlık Bakanlığı Mevzuatı, Kalite politikaları ve uygulamalarını rehber alarak, uluslararası standartlar doğrultusunda kalite yönetim sistemimizi sürekli iyileştirme felsefesiyle geliştirmek;
Hasta ve Çalışan Memnuniyeti odaklı bilimsel ve ahlaki değerlere dayalı,
Katılımcı, paylaşıma açık, süreçlerde şeffaf, sürekli ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak daha ileriyi hedefleyen yönetim yaklaşımı ve ekip ruhu ile profesyonel, güler yüzlü hizmet anlayışının hakim olduğu bir kurum kültürü oluşturmak,
Çalışanları, tüm potansiyellerini kullanabilmeleri için cesaretlendirerek desteklemek, motivasyonlarını arttırarak aidiyet duygusunu geliştirmek,
Bilimsel ve teknolojik gelişmeler çerçevesinde çağdaş ve yenilikçi bir kurum olarak çalışmak,
Hasta, hasta yakını, çalışanın sağlığını, güvenliğini, memnuniyetini ve haklarını merkezde tutarak, sürekli eğitimle gelişmeyi ve değişimi takip eden, destekleyen, çalışanlar tarafından desteklenen, kalite standartlarına ve mevzuatlara uygun sağlık hizmeti vermek,
Sağlık hizmeti kalite standartlarının etkinliğini arttırmak, verdiğimiz hizmet kalitesinin ölçülebilir şekilde geliştirilmesini sağlamak,
Tüm hizmet süreçlerinde mahremiyetin sağlanmasını öncelemek,
Koruyucu ve önleyici ağız diş sağlığı hizmetleri, hasta, hasta yakını eğitimleri ile ağız ve diş sağlığı bilincinin geliştirilerek sağlıklı nesiller oluşumuna katkı sağlamak,
Kaynakları en verimli şekilde kullanarak, çevreye zararlı atıklardan dolayı oluşabilecek her türlü olumsuzluktan, kaza ve tehlikelerden hasta, hasta yakını ve çalışanlarımızı koruyarak güvenli bir ortam oluşturmak,
Hastalarımızın ve yakınlarının ağız ve diş sağlığı alanında bilinçlenmesine katkıda bulunmak,
Öncü ve tercih edilen bir hastane olmak,
Daha güzel bir gülümseme için koruyucu ve tedavi edici ağız ve diş sağlığı hizmetlerinde özverili, çağdaş ve ilgili bir hizmet için varız.